فروشگاه بزرگ الماس

فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است
فروشگاه بزرگ الماس

فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است

کتابچه نماد ها یا سمبل های P&ID

یک کتابچه بسیار مفید برای مهندسین ابزار دقیق و پایپینگ جهت کار با نقشه های صنعتی
دسته بندی صنایع نفت و گاز
فرمت فایل zip
حجم فایل 122 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
کتابچه نماد ها یا سمبل های P&ID

فروشنده فایل

کد کاربری 7218

مهندسین لازم است در پروژه های صنعتی و همچنین دوران بهره برداری کارخانجات، بسته به مسئولیت های خود با نقشه های P&ID آشنایی داشته باشند.

کتابچه حاضر به بررسی و نمایش تمام علائم و سمبل های رایج در نقشه های P&ID پرداخته است.

مهندسین ابزار دقیق، پایپینگ و مکانیک لازم است با این علائم آشنایی کامل داشته باشند تا هنگام طراحی، اجرا، نظارت و همچنین بهره بردای از واحد های تولیدی قادر به خواندن و تفسیر نقشه های مذکور باشند.


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه (استاندارد حسابداری شماره 5)

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه استاندارد حسابداری شماره 5 شامل تاریخ اجرای استاندارد حسابداری شماره 5، هدف استاندارد حسابداری شماره 5، رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه، تاریخ تایید صورت های مالی، شناخت و اندازه گیری رویدادهای تعدیلی بعد از تاریخ ترازنامه، نمونه‌ای از رویدادهای غیرتعدیلی بعد از تاریخ ترازنامه،
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 668 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه (استاندارد حسابداری شماره 5)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه (استاندارد حسابداری شماره 5)

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درسهای مسائل جاری در حسابداری و حسابرسی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

این فایل در زمینه "رویدادهای بعد زا تاریخ ترازنامه: استاندارد حسابداری شماره 5

" می باشد که در حجم 16 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درس بررسی مسائل جاری حسابداری و حسابرسی رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تاریخ اجرا استاندارد حسابداری شماره 5

هدف استاندارد حسابداری شماره 5

دامنه کاربرد

رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه

تاریخ تایید صورت های مالی

نمونه‌هایی از رویدادهای تعدیلی بعد از تاریخ ترازنامه

شناخت و اندازه گیریرویدادهای تعدیلی بعد از تاریخ ترازنامه

نمونه‌ای از رویدادهای غیرتعدیلی بعد از تاریخ ترازنامه

شناخت و اندازه گیریرویدادهای غیرتعدیلی بعد از تاریخ ترازنامه

نمونه‌هایی از رویدادهای غیرتعدیلی بااهمیت بعد از تاریخ ترازنامه

افشا

مطابقت با استانداردهای بین‌المللی حسابداری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

پاورپوینت حسابداری ذخایر، بدهی های احتمالی و دارایی های احتمالی (استاندارد حسابداری شماره 4)

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان حسابداری ذخایر، بدهی های احتمالی و دارایی های احتمالی (استاندارد حسابداری شماره 4) شامل تاریخ اجرا استاندارد حسابداری شماره 4، تفاوت ذخایر و سایر بدهی ها، شناخت ذخایر، رویداد تعهدآور، بدهی احتمالی، تفاوت ذخایر و بدهی های احتمالی، دارایی احتمالی، اندازه‌گیری ذخایر، اندازه‌گیریریسک و ابهام، اندازه‌گیریواگذاری م
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1556 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
پاورپوینت حسابداری ذخایر، بدهی های احتمالی و دارایی های احتمالی (استاندارد حسابداری شماره 4)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت حسابداری ذخایر، بدهی های احتمالی و دارایی های احتمالی (استاندارد حسابداری شماره 4)

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درسهای مسائل جاری در حسابداری و حسابرسی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 42 اسلاید

این فایل در زمینه " حسابداری ذخایر، بدهی های احتمالی و دارایی های احتمالی (استاندارد حسابداری شماره 4)" می باشد که در حجم 42 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درس بررسی مسائل جاری حسابداری و حسابرسی رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تاریخ اجرا استاندارد حسابداری شماره 4

دامنه کاربرد

تعهد قانونی

تفاوت ذخایر و سایر بدهی ها

شناخت ذخایر

شناسایی ذخیره

تعهد فعلی

ابهام در مورد وجود تعهد فعلی

رویداد تعهدآور

تاثیر قوانین جدید یا اقدامات واحد تجاری بر ایجاد تعهد

بدهی احتمالی

تغییر بعدی در وضعیت بدهی احتمالی

تفاوت ذخایر و بدهی های احتمالی

دارایی احتمالی

داراییهای احتمالی

اندازه‌گیری ذخایر
ارزش مورد انتظار

اندازه‌گیریریسک و ابهام

اندازه‌گیریارزش فعلی

اندازه‌گیریرویدادهای آتی

اندازه‌گیریواگذاری مورد انتظار دارایی ها

اندازه‌گیری تغییر ذخایر

اندازه‌گیری استفاده از ذخایر

جبران مخارج

به کارگیری قواعد شناخت و اندازه‌گیریزیان های عملیاتی آتی

قرارداد زیانبار

به کارگیری قواعد شناخت و اندازه‌گیریقراردادهای زیانبار

تجدید ساختار

نمونه‌هایی از رویدادهای مشمول تعریف تجدید ساختار

شرایط وجود تعهد عرفی در مورد تجدید ساختار

تجدید ساختار قبل از پایان دوره مالی

ذخیره تجدید ساختار

افشا

مطابقت با استانداردهای بین‌المللی حسابداری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت کفش فروشی

دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت کفش فروشی و پوشاک یک طرف کفش فروشی هست و طرف دیگر پوشاک می باشد
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
فرمت فایل rar
حجم فایل 5276 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت کفش فروشی

فروشنده فایل

کد کاربری 7605

امروز با دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت کفش فروشی و پوشاک

در خدمت شما هستیم.

یک طرف کفش فروشی هست و طرف دیگر پوشاک می باشد.

نوع کارت : دورو

اندازه :6*9

نوع رنگ : CMYK

رزولوشن : 300

پسوند : psd

حجم فایل : 5/15 MB


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی

پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 66 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی

فروشنده فایل

کد کاربری 7901

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: 33صفحه

نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

واژه کارآفرینی در سال 1848 توسط استوارت میل از فرانسه به زبان انگلیسی ترجمه شد. او کارکرد و عمل کارآفرین را شامل هدایت ، نظارت ، مهار و خطرپذیری می دانست و عامل اخیر را به منزله عامل متمایز کننده مدیر و کارآفرین در نظر گرفت . ( سهرابی فرد ، 1385) کارآفرینی به فرآیند ایجاد ارزش از طریق فراهم آوردن ترکیب منحصر به فردی از منابع برای بهره گیری از یک فرصت اشاره دارد. این فرآیند نیازمند یک عمل کارآفرینانه و یک عامل کارآفرینانه است . عمل کارآفرینانه به مفهوم پیاده سازی یک ایده ، فرآیند ، محصول ، خدمت یا یک کسب و کار جدید دلالت دارد .عامل کارآفرینانه ، فرد یا گروهی است که مسئولیت شکوفاسازی و به بار نشستن عامل کارآفرینانه را بر عهده می گیرد. ( حق شناس ، 1386 ) به علاوه کارآفرینی فعالیتی است که شامل اکتشاف ، ارزیابی و استفاده از فرصت ها برای معرفی محصولات و خدمات جدید است . (هوآنگ ، 2013) در واقع شناسایی یک فرصت کارآفرینی ، درک معرفی کالا و خدمات جدید و ابداعی در بازار از طریق ، راه انداختن و تشکیل یک فعالیت اقتصادی جدید یا ارتقاء چشمگیر فعالیت اقتصادی موجود می باشد . (سیگل ، 2012) دریک عبارت کوتاه بایدگفت کارآفرینی یک شغل نیست ، یک حرفه نیست ، اشتغالزایی نیست ، بلکه کارآفرینی یک شیوه ی زندگی است . کارآفرینی یک منش است . گونه ای از بودن و شدن است . کارآفرینی یک سبک زیستن است ، یک راه ، یک روش و یک منش ویژه است . کارآفرینی مجموعه ای از خصایل و فضایلی است که متأثر از ویژگیهای فردی ، خانواده ، محیط تربیتی و شیوه "اجتماعی شدن" در فرد تکوین می یابد و تحول می پذیرد . (ملک پور ، 1390 ، 21)

پیتر دراکر ، کارآفرینی را منظری برای تغییر می داند که همیشه در جستجوی تغییر است ، نسبت به آن از خود واکنش نشان می دهد ، و آن را یک فرصت و شانس می داند . (کردنائیج ، 1384 ) همچنین وی معتقد است خلاقیت و کارآفرینی آن چنان لازم و ملزوم یکدیگرند که می توان گفت کارآفرینی بدون خلاقیت و نوآوری حاصلی ندارد . ( شکرکن ، 1381) کارآفرینی نقش ضروری در بهبود بهره وری و ترویج رشد اقتصادی را بازی می کند (مونترو سانچز ، 2011)تامپسون کارآفرینی را فرآیندی می داند که در آن بتوان با استفاده از خلاقیت ، عضو جدید را همراه با ارزش جدید با استفاده از زمان ، منابع ، ریسک و به کارگیری دیگر عوامل به وجود آورد . همچنین چرچیل درباره کارآفرینی با نگاه متفاوتی معتقد است : کارآفرینان باید بر حرکت ها و بهبودهای مستمری متمرکز شوند که بصورت مداوم در پی بهره برداری از ریسک ها و فرصت های قابل کنترل باشد . اما می توان کارآفرینی را به صورت فرآیند نیز در نظر گرفت که از درون آن تعریفی از کارآفرینی نیز استخراج شود که سمت و سوی واقع گرایانه تر داشته باشد . حال اگر این فرآیند را به شکل زیر تصور کنیم ، این گونه است :

منابع :

الف ) منابع فارسی :

  1. ایران نژاد پاریزی ، مهدی ، 1392 ، اصول پایان نامه نویسی ، تهران
  2. بیابان گرد ، اسماعیل ، 1384 ، رابطه ی عزت نفس ، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سال سوم دبیرستان تهران ، مطالعات روان شناختی ، 1 ، 4و5 ، 5-18
  3. تجاری و همکار ، فرشاد ، 1385 ، مطالعه آمادگی کارآفرینی در ورزش : تحلیل مقدماتی مقیاس اندازه گیری کارآفرینی در ورزش ، پژوهش در علوم ورزشی ، 10 ، 73-8
  4. جواهری و همکار ، فاطمه ، 1383 ، موانع کارآفرینی زنان : بررسی تأثیر جنسیتی بر کارآفرینی زنان در ایران ، جامعه شناسی ایران ، 5 ، 2 ، 161-178
  5. حق شناس و همکاران ، اصغر ، 1386 ، الگوی کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی ایران ، فصلنامه علوم مدیریت ایران ، 2 ، 8 ، 31-72
  6. حیدری ساربان ، وکیل ، 1391 ، اولویت بندی موانع موثر بر کارآفرینی زنان روستایی ( با روش AHP ) ، مطالعات اجتماعی روانشناسی زنان ، 10 ، 2 ، 159-177
  7. خاکی ، غلامرضا ، 1390 ، روش تحقیق در مدیریت ، بازتاب چاپ ششم
  8. دانایی فرد و همکاران ، حسن ، 1386 ، ارتقاء کارآفرینی در ایران : تحلیلی بر نقش دولت ، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی ، 42 ، 221-262
  9. دلاور ، علی ، 1391 ، روش تحقیق در روان شناسی و علوم تربیتی ، تهران
  10. رابینز ، استیفن پی ، 1390 ، رفتار سازمانی (مترجم : پارسائیان ، علی و همکار ) ، تهران
  11. زارع ، قاسم ، 1386 ، رابطه بین روان شناختی توانمندسازی کارشناسان و کارآفرینی سازمانی در سازمان تربیت بدنی کشور ، نشریه علوم حرکتی و ورزش ، 5 ، 1 ، 9 ، 71-81
  12. سکاران ، اوما ، 1381 ، روش های تحقیق در مدیریت ، ترجمه صائبی ؛ محمد ، شیرازی ؛ محمود ، تهران
  13. سهرابی فرد و همکاران ، نسرین ، 1385 ، رواسازی مقیاس سنجش کارآفرینی در مدیران دستگاههای دولتی ، فصلنامه روانشناسان ایرانی ، 2 ، 8 ، 267-276
  14. شبگو منصف ، محمود ، 1390 ، اصول و سرپرستی و مدیریت ، رشت
  15. شریف زاده و همکار ، ابوالقاسم ، 1391 ، بررسی رابطه بین سبک یادگیری و خصایص کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی ، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی ، 64 ، 131-152
  16. شکرکن و همکاران ، حسین ، 1381 ، بررسی رابطه ساده و چندگانه خلاقیت ، انگیزه پیشرفت و عزت نفس با کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ، علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران ، 3 ، 9 ، 3و4 ، 1-24
  17. طالبی کلیدبری ، ، 1389 ، تأثیر آموزش بر ویژگی های کارآفرینی دانشجویان ( مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد رشت ) ، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
  18. علائی ، سوسن ، 1390 ، نقش فرهنگ کارآفرینی در توسعه کارآفرینی (مطالعه صنایع فرهنگی ) ، پژوهش های مدیریت راهبردی ، 18 ، 48 ، 109-132
  19. فرهنگی و همکار ، علی ، 1384 ، طراحی و تببین الگوی ارتباطات سازمانی در فرآیند کارآفرینی سازمانی (با تأکید بر شرکت های پخش سراسر ایران ) ، دو ماهنامه علمی – پژوهشی دانشور رفتار ، 12 ، 14 ، 1-20

) منابع لاتین :

  1. Ahmad, Noor Hazlina , 2010 , Is entrepreneurial competency and business relationship contingent upon business environment , International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research , 16 , 3 , 182-203
  2. Analoui , Farhad et al , 2009 , Public sector managers and entrepreneurship in Islamic Republic of Iran , Journal of Management Development , 28 , 6 , 522-532
  3. Carmen , Salvador et al , 2011 , Entrepreneurial self-efficacy and life satisfaction the ICT , Journal of Basic and Applied Scientific Research , 1 , 3 , 242-251
  4. Decker , Wayne H , 2012 , Affiliation motivation and interest in entrepreneurial careers , Journal of managerial psychology , 27 , 3 , 302-320
  5. Devonish , Dwayne et al , 2010 , Explaining entrepreneurial intentions in the Caribbean , International Journal Entrepreneurial Behavior & Research , 16 , 2 , 149-171
  6. Di Zhang , David et al , 2011 , Personal characteristics and strategic orientation : entrepreneurs in Canadian manufacturing companies , International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research , 17 , 1 , 82-103
  7. Franco, Mario et al , 2013 , Firm resources and entrepreneurial orientation as determinants for collaborative entrepreneurship , Management Decision , 51 , 3 , 680-696
  8. Huarng , Kun-Huang , 2013 , A two-tier business model and its realization for entrepreneurship , Journal of business Research , 66, 2102-2105
  9. Hussain , Javed , 2010 , The impact of entrepreneurship education on succession in ethnic minority family firms , Education + Training , 52 , 8/9 , 643-659


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست