فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است

فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است

ارزیابی توزیع کاربری ها در بافت قدیم و جدید شهر زنجان با استفاده از GIS

ارزیابی توزیع کاربری ها در بافت قدیم و جدید شهر زنجان با استفاده از GIS
دسته بندی معماری
فرمت فایل docx
حجم فایل 882 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
ارزیابی توزیع کاربری ها در بافت قدیم و جدید شهر زنجان با استفاده از GIS

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

ارزیابی توزیع کاربری ها در بافت قدیم و جدید شهر زنجان با استفاده ازGIS

تمام عوامل طبیعی و ساخته شده به دست انسان در محیط مصنوع ،شهر و حتی خود انسانها ، ،درگیر تغییر و تحولاتی پیوسته و آرام در طول تاریخ و حیات زمان خود هستند .سکون این تغییر و تحولات و رهایی از آن امکان پذیر نیست ،زیرا به معنای تصلب ،ثبات و توقف است که منجر به مرگ حیات شهری می گردد.

تغییر و تحول یک اصل بی بدیل و لازمه بقای زندگی بشر و حیات شهر است که میزان سرعت و شتاب آن متفاوت بوده ،گاه تغییر زمان و کالبد حرکتی سریع را طی کرده و چهره و ،سیما و پیکر شهر را دگرگون می سازد گویا همه آن چه متعلق به گذشته بوده از میان رفته و حیاتی نو در جریان است و گاه تغییر در شهر به صورت پیوسته و با تانی زمان را طی می نماید و از آن عبور می کند هر دو مورد این تحول از خود رد و اثری و ردپایی در زمان و مکان به جای می گذارند و بعضا تحولی ژرف در زندگی و حیات شهری ایجاد می نمایند و یا باعث فرسایش و فرسودگی و یا تحول و احیای فضاهای شهری می گردد(حناچی ،1384، ص4).

بنابراین شناخت زمان و مکان به مثابه کلید راه یافتن به عمق تغییر و تحولات حادث شده است و در این میان شهر محفلی است که درون آن به قید کنش ها و واکنش های متقابل با دو موجودیتی که ذاتی متفاوت دارند روبروست، آدمی در یک سو و فضای کالبدی در سوی دیگر.

شهرها طی حیات خود با تغییر و تحولات فراوانی روبرو بوده اند لیکن تغییر در جوامع شهری در قرن بیستم میلادی بسیار سریع تر و محسوس تر بوده است. دگرگونی های اقتصادی و اجتماعی که به در قرن بیستم در کشور های مختلف دنیا بوقوع پیوست باعث رشد سریع شهر ها و تحولاتی شگرف در شهرنشینی گردید. فرایند تحولات و دگرگونی های جدید شهرنشینی و مسائل و مشکلات ناشی از آن در تمام شهرهای دنیا بویژه شهرهای کشورهای در حال توسعه مصداق داشته است.

در ایران،دگرگونی های اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی از اوائل سده حاضر در همسویی با روند جهانی و در پیروی از کشورهای توسعه یافته در قالب روند مدرنیزاسیون با بسط ناقص روابط سرمایه داری تحت عنوان سرمایه داری پیرامونی ،سبب از هم پاشیدن ساختار اقتصاد و روابط سنتی و تولیدی و شکل سکونتگاهها گردید. شکل گیری روابط اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی جدید در معنای عام آن سبب گردید که شهرهای کشور به عنوان تبلور کالبدی این دگرگونی ها ،از این دگردیسی ها بهرمند گردند و به ناچار روابط کالبدی و فضایی جدید را شکل دهند که عملا با گذشته خود در تقابل است(حمیدی، 1376،پیشگفتار). نمونه بارز این تقابل را می توانیم در بافت های جدید و کهن شهرهای ایران جستجو نمائیم.

2- بیان مساله:

نگرش به بافت های قدیمی در جریان عملی شهرسازی ایران عمدتا به سالهای آغازین دهه ی چهل باز می گردد. رابطه موزون و متناسبی که بین شهر و منطقه در راستای جذب مازاد منطقه ای در ایران وجود داشت از این دهه به بعد جای خود را به مازاد ملی (نفت)داده و گسیختگی خاصی را در روابط شهر و منطقه به جای گذاشت تحولات حادث شده تحت عنوان مدرنیزاسیون در کالبد شهر های ایران تاثیر گذار بوده و روابط ارگانیک و منسجمی که تحت عنوان محلات و بافت شهری شکل گرفته بود نیز دچار دگرگونی گردید.عدم همخوانی با تحولات جدید بافت دو گانه ای را به شهرهای قدیمی تحمیل نمود :

1- بافت قدیم که در بردارنده حیات کهن گذشته و عناصر آن است.

2- بافت جدید که در پاسخگویی به نیازهای جدید شکل گرفته است.(مشکینی ،1383،ص2)

شهرهای قدیمی غالبا با توجه به این دو بافت ناهمگون با مشکلات مشابهی روبرو گردیدند که از اهم این مشکلات می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1- عدم هماهنگی بافت قدیم با بافت جدید :

علی رغم مداخلات آگاهانه و ناآگاهانه ای که از دهه 1300 در بافت های قدیمی ایران صورت گرفته اما هنوز این بافت همخوانی لازم را حتی با بافت میانی ندارد . عمده مداخلات انجام شده در شبکه مواصلاتی بوده که به صورت مستقیم وارد بافت گردیده اند اما محورهای درجه دو همچنان برای ورود عناصر جدید بویژه اتومبیل آمادگی لازم را ندارند و این ناکارامدی یکی از دلایل مهمی است که سبب گردیده برنامه ریزان و مسئولان شهری به الگوی توزیع مناسب کاربری ها در این بافت ها کم تر توجه نشان دهند.


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

پاورپوینت عایق های رطوبتی جدید

پاور پوینت عایق های رطوبتی جدید
دسته بندی عمران
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1253 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51
پاورپوینت عایق های رطوبتی جدید

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاور پوینت عایق های رطوبتی جدید

آببندهای (قیری شکل)بصورت مایع هستند که احتیاجی به مواد دیگری جهت مخلوط شدن ویا ایجاد محلول همگن ویا رقیق سازی نیستند وبراحتی توسط بورس یا تی شو در سطح کار تمیز شده استفاده می گردند.بعد از خشک شدن سریع،عایقی الاستیک بر روی سطح آبند ی شده ایجاد می گردد که در مقابل ضربات وارده ،تغییرات دمائی(110+-50-)وفشار های جانبی بسیار مقاوم خواهند بود

فهرست مطالب

آببندهای (قیری)

آببندهای با baseسیمانی وتقویت کننده های خواص آببندی بتن

مواد آببند جهت نماها،دیوار ها،بین سرامیکها و سرویسهای بهداشتی

آببندهای نواری الاستیکی ،بنتونیت سدیم(متورم شونده) وضد اسید وباز

آببندها وعایق های رطوبتی انعکاس دهنده اشعه uvوتزئینی


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کانالهای توزیع

پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کانالهای توزیع
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 97 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کانالهای توزیع

فروشنده فایل

کد کاربری 7901

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: 29صفحه

نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

توزیع یکی از اجزای آمیخته بازاریابی است که در ساده‌ترین حالت، وظیفه انتقال محصول از محل تولید به محل خرید مشتری را بعهده دارد. به‌عبارت دیگر مهمترین وظیفه مدیریت توزیع این است که کالا را در زمان و مکان مناسب در دسترس مشتریان بالقوه قرار دهد. کانال توزیع مجموعه‌ای از سازمانها و افراد وابسته است که کالا یا خدمت مورد نظر را در دسترس مشتریان نهایی قرار می‌دهد. کانال توزیع، تولیدکننده و مشتریان کالا را به یکدیگر متصل می‌کند. (نوتیلا و همکاران، 2011 : 3)

بر اساس تعریف انجمن بازاریابان آمریکا یک کانال توزیع « ساختاری از واحدهای سازمانی درون شرکت و واسطه های برون شرکت، عمده فروش و خرده فروشی هایی هستند که کالا یا خدماتی را بازاریابی می‌کنند.» تعریف کانال توزیع عمداً از بازاریابی داخلی سازمان شرکت و نیز سازمانهای مستقل خارج از شرکت نام برده زیرا مدیر بازاریابی بایستی برای رسیدن به توزیع محصول از ترکیب هر دو بهره ببرد. توزیع انتقال فیزیکی کالاها از طریق کانالها می‌باشد و کانالها ساخته شده از واحدهای ساختاری داخلی و خارجی هستند که عملیات رساندن کالا یا خدمات را انجام می‌دهند. (ساوجی، 1388 : 56)

بیشتر تولیدکنندگان کالاهای تولیدی خود را به صورت مستقیم به مصرف‌کنندگان نهائی نمی‌فروشند. تعداد زیادی واسطه بین این دو قرار می‌گیرند که کارهای متعددی را انجام می‌دهند. این واسطه‌ها یک کانال بازاریابی بوجود می‌آورند که کانال توزیع یا کانال تجاری نیز می‌نامند. کانال بازاریابی عبارت است از مجموعه‌ای از سازمان های مستقل که درگیر فرایند عرضه کالا یا خدمت برای مصرف کننده هستند. (کاتلر، 1388 : 446)

سیستم بازاریابی عبارتست از تعداد زیادی از افراد و سازمانهائی که از طریق اطلاعات، محصولات، مذاکرات، مخاطرات، امکانات و انسانها با هم ارتباط دارند. شرکت‌ها و گروه های خاصی نیز در این سیستم، کانال توزیع محسوب می‌شوند که ارتباط دهنده تولیدات و خدمات سازمان با مصرف‌کنندگان فردی و سازمانی هستند. هر کدام از این کانالها در سیستم بازاریابی تلاش می‌کنند تا نیازها و خواسته‌های استفاده‌کنندگان نهائی بازار هدف خود را ارضا کنند. (روستا و همکاران، 1388 : 288)


فهرست منابع

1) بختائی ،امیر بختائی وگلچین‌فر، شادی ، مدیریت کانال های توزیع ، بخش کلینیک بازاریابی و تبلیغات، شماره 179 مجله تدبیر

2) کاتلر، فیلیپ، کاتلر در مدیریت بازار، عبدالرضا رضائی نژاد، انتشارات فرهنگی فرا، زمستان 1388

3) عظیمی، آرش ،بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی و عملیات، استراتژی تنوع محصول و بین‌المللی بر عملکرد مالی شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) ، 1389

4) حافظ­نیا، م، ر(1388). مقدمه­ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، انتشارات سمت، تهران، چاپ هشتم

5) سرمد، زهره و دیگران(1386). روش های تحقیق در علوم رفتاری، انتشارات آگاه، تهران، چاپ دوم

6) نورا عباسعلی، روش حلی برای برنامه ریزی خطی بازه‌ای و برنامه ریزی خطی فازی، پنجمین کنفرانس سیستم‌های فازی ایران.(1389)

7) قصیری، ک.، ح، مهرنو و الف، ر، جعفری، 1386 ، مقدمه ای بر تحلیل پوششی داده های فازی، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین.

8) رشیدی، س.ع، 1389 ، تحلیل پوششی داده ها مدلها و کاربردها،انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.

9) شعبانی، م. عبدالله زاده و م. رجبی تنها، 1386 ، تحلیل تفاوتهای منطقهای در بهرهوری بخش کشاورزی با رویکرد تحلیل پوششی دادهها، ششمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران.

10) خواجوی شکراله، سلیمی فرد علیرضا، ربیعه مسعود . کاربرد تحلیل پوشش ی دادهها (DEA) در تعیین پرتفویی از کاراترین شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق .89-75 :2 ، بهادار تهران. مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز 1389 ؛ دوره 22

11) ابراهیمیان علی. اصول اندازه گیری کارایی و بهره وری. چاپ دوم . تهران : مؤسسه . مطالعات و پژوهشهای بازرگانی؛ 1385

12) آزادی غلامرضا و محمد فتایی . مقایسه و ارزیابی روش های سنجش کارایی شعب بانک و ارایه الگوی مناسب. مجله بررسیهای حسابداری و حسابرسی 1383

13) آذر عادل، مومنی منصور. اندازهگیری بهره وری در شرکت های تولیدی به وسیله مدلهای تحلیل پوششی داده ها دوماهانه علمی –پژوهشی دانشور رفتار 1383

14) روستا، احمد و دیگران، مدیرت بازاریابی، انتشارات سمت، تهران 1388

15) دهقان پور, سامان,‌ ارزیابی تاثیر تبلیغات تلویزیونی بانک کشاورزی بر سپرده گذاری در حسابهای قرض الحسنه پس انداز، به راهنمایی: احمد روستا. دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم اداری، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، 1385.

16) خاکی، غلامرضا (1379). روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی، تهران: کانون فرهنگی انتشارات داریت، چاپ دوم.

17) قدسی پور، شهلا (1388)، تهیه یک طرح بازاریابی، مجله میثاق مدیران، آذر 1389 .

18) واکر،اورویل سی و بوید، هارپر دابلیو، مالینز، جان ولرش، ژان کلود، 1378،استراتژی بازاریابی، مترجمان: سید محمد اعرابی و داود ایزدی، انتشارات: دفتر پژوهشهای فرهنگی،چاپ سوم.

19) ملکی، محمد؛ بهروز آذر، زهرا و مجید آل رسول دهکردی (1386)، ارائه مدل طراحی برنامه کسب وکار، مورد مطالعه: شرکت نظربازار، پایگاه علمی-پژوهشی پارس‌مدیر.

20) فرزین، آذر، 1388، بازارشناسی، انتشارات: سارستان، چاپ اول، مشهد.

21) هیام، الکساندر، 1390، بازاریابی به زبان آدمیزاد: ترجمه حامد علی آقایی کن، انتشارات: هیرمند، چاپ دوم، تهران

22) بازرگان، ع (1376). روش­های تحقیق در علوم رفتاری، انتشارت آگاه، تهران

23) عزتی، رضا(1376). آمار و کاربرد آن در مدیریت، انتشارات سمت، تهران، چاپ سوم

24) صارمی،محمود،شهریاری، سلطانعلی.1382.تحلیل پوششی داده ها و روش نوین IEP/AHP جهت رتبه بندی کامل واحدهای تصمیم گیرنده.انتشارات دانش مدیریت

1) Obaji , RN,The effect of channels of distribution on Nigerian sales, University of Logos,Nigeria,2011

2) Mikulec. Robert Sr.، Emerging Role of Distribution، Industrial Distribution، April 2011.

3) Gertner, R and stillman,R,Vertical Integeration and Internet Strategies in the Apparel Industry, Journal of International Economics,Vol.44, No.4, pp.417-40,2001

4) Kotler، Philip، Marketing Management، Analysis، Planning، Implementation and Control، Prentice-Hall، 1991.

5) Niknazar,pooria,Evaliating the use of BSC-DEA method in measuring organization's efficiency,2010

6) Wright,A,Technologyas an enabler of the global branding of retail financial service, Journal of International Marketing,Vol.10 No.2,pp.83-98, 2002.

7) Delgado .M, Verdegay J.L., Vita M.A., A general model for fuzzy linear programming, Fuzzy Sets and systems 29( 2009) 21-29.

8) Davis, Cherly Bruke، Marketing Retail, Business Harizons, July-August 1998.

9) Koaugh، John J.، Changing Channel Relationships، Industrial Distribution، Nov، 2000.

10) MERSEN., Liang L. Aggregated Ratio Analysis in DEA. International Journal of Information Technology & Decision Making 1999; 4 (3): 369-384.

11) ZHAKOBSEN, J. and McMullen, P. R. (2000). Using Data Envelopment Analysis to Select

12) Efficient Large Market Cap Securities, Journal of Business and Management.

13) Lee, C. and Keem, W., J. ,(2005);” The effects of internal marketing and organizational culture on knowledge management in the information technology industry”, International Journal of Management ,Vol. 22, No. 4, pp. 661-672.

14) 14) Nostila, Linda Fabienne Miller (2011), The UCare Business Plan Project: A Managerial Accounting Classroom Teaching Tool, in Anthony H. Catanach, Dorothy Feldmann (ed.)

15) Stapleton, J.,& Thomas, M. (1998);” How to prepare a marketing plan: A guide to reaching the consumer market (5th ed.). Brookfield, Vermont:Gower.

16) more, Don And Abela, Andrew V. (2007). Marketing Performance Measurement Ability And Firm Performance, Journal Of Marketing, 71 (April 2007): 79-93

17) Niknazar,pooria,Evaliating the use of BSC-DEA method in measuring organization's efficiency,2010

18) Thornton,J.and White,L, Customer orientations and usage of financial distribution channels, journal of services marketing , Vol.15,No.3,pp.168-85,2001

19) Madsen، Hunter، Survival Rules، Management Today، August 1999.


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کمال گرایی

پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کمال گرایی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 103 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کمال گرایی

فروشنده فایل

کد کاربری 7901

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: 44صفحه

نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

تعریف کمال در فرهنگ­های لغت چنین است: «عالیترین درجه­ی صحت و کامل بودن که قابل پیشی­گرفتن نیست (فرهنگ لغت مریام – وبستر، 1993). کمال­گرایی مفهومی است که تاریخچه­ی نسبتا طولانی دارد و توسط عده­ای از روان­شناسان تأثیرگذار و بزرگ دنبال شده است. در این قسمت تعدادی از نظریه­های کمال­گرایی به اجمال بررسی میگردد:

فروید: فروید در سال 1957 در توصیف افراد کمال­گرا بیان می­دارد که محرک اصلی در زندگی این افراد رسیدن به خوشبختی نیست، بلکه تکامل و برتری یافتن است. آن ها باید در هر کاری به کمال دست یابند و به بهترین نحو آن را انجام دهند، در غیر این صورت راضی نخواهند شد. نرسیدن به کمال آن­ها را دچار اضطراب و افسردگی و احساس گناه شدید می­کند (وردی، سهرابی زاده هنرمند و نجاریان، 1387؛ به نقل از سرو،1387).

آدلر: آدلر تلاش برای برتری را به عنوان واقعیت اساسی زندگی توصیف کرد. منظور او از برتری، انگیزه­ای برای کمال بود. واژه­ی کمال از کلمه­ی لاتین به معنی کامل بودن گرفته شده است. بنابراین، نظر آدلر این بود که ما برای برتری تلاش می­کنیم تا خود را کامل کنیم و خود را به صورت یکپارچه در آوریم (شولتز و شولتز،2001). آدلر کمال­گرایی را هم به صورت سالم (تلاش افراد سالم برای بهتر کردن خودشان و جامعه­شان و با هدف خلق یک جامعه­ی آرمانی و مترقی) و هم روان­رنجور (فرار از بی­اعتباری و بی­آبرویی به دلیل احساس حقارت) مفهوم­سازی کرد (جونز، 2007؛ به نقل از سرو، 1387).

هورنای: هورنای 10 نیاز روان رنجور را برای انسان برشمرد که نیاز به کمال نیز در بین آن ها دیده می­شود. به نظر هورنای کمال­گرایی افراد ناشی از خود انگاره­ی آرمانی غیر واقع بینانه است که بر پایه­ی آرمان دست­نیافتنی کمال مطلق استوار است. داشتن این خودانگاره، روان­رنجورانه است و این افراد را برای تحقق بخشیدن به این آرمان دست­نیافتنی، به چیزی که هورنای آن را استبداد بایدها نامید می­پردازند. آن­ها به خودشان می­گویند باید بهترین یا عالی­ترین دانشجو، همسر، والد، معشوق، کارمند، دوست یا فرزند باشند. چون از نظر آن­ها خودانگاره­ی واقعیشان ناخوشایند است تصور می­کنند که باید مطابق با خود آرمانی خیالی خود عمل کنند و به موجب آن خود را به صورت بسیار مثبت می­بینند (شولتز و شولتز، 2001).

هاماچک: هاماچک (1978؛ به نقل از محمودی کهریز، 1388) مانند آدلر میان کمال­گرایی بهنجار و روان­آزردگی تفاوت قائل شد. وی معتقد است، کمال­گراهای بهنجار افرادی هستند که عزت نفسشان را از طریق عملکرد خوب، ارتقا می­دهند. آن ها کار خوبشان را تحسین می­کنند و از تلاش­هایشان نتیجه­ی خوشایندی می­گیرند. به علاوه، کمال­گرایان بهنجار، اهداف مناسب و دست­یافتنی برای عملکردشان تعیین می­کنند، زیرا آن­ها درک واقع بینانه­ای از تواناییهایشان دارند. هاماچک مشاهده کرد که کمال­گرایان روان رنجور، به جای تمایل به پیشرفت، به وسیله­ی ترس از شکست برانگیخته می­شوند. آن­ها نیازهای خود را در سطح بالاتری از تواناییهایشان قرار می­دهند و به علت انتظارات غیر واقع بینانه، هیچ رضایتی از پیشرفتشان کسب نمی­کنند. کمال­گرایان روان­رنجور، درگیر چرخه­ی بی­پایانی از رفتارهای متناقض خود هستند. در تلاش برای غلبه­کردن بر حس قویشان از حقارت می­کوشند تا از طریق دستیابی به اهدافشان به مقبولیت برسند و تأیید شوند. با این حال این اهداف، غیر واقع بینانه و غیر قابل دسترس هستند و آن­ها هرگز نمی­توانند به آرمان خود درباره­ی کمال دست یابند.

سورتزکین: سورتزکین (1985؛ به نقل از محمودی کهریز، 1388) میان کمال­گرایی خود­دوستدار و کمال­گرایی روان­رنجور تمایز قائل شد. او کمال­گرایی خود دوستدار را به عنوان تلاشی برای اجتناب از احساس گناه در نظر گرفت. کمال­گرایان خود­دوستدار تلاش می­کنند تا تصویر خود را بزرگ­نمایی کنند و روان رنجورها می­کوشند، در جهت درخواست­های یک فرامن خشن رفتار کنند. سورتزکین، همچنین چندمین سبک شناختی افراد کمال­گرا را مورد بحث قرار داد. او معتقد بود افکار کمال­گراها دو بخشی است و رویدادها را تنها، به صورت سیاه و سفید می­بینند. آن­ها ارزش خود را به وسیله­ی دستیابی به اهدافشان اندازه­گیری می­کنند و با توجه به اینکه این اهداف، غیر واقع بینانه هستند، هر گونه انحراف از آن ها به خود – انتقادی و عزت نفس پائین منتهی می­شود.

پاتچ: پاتچ (1984؛ به نقل از محمودی کهریز، 1388) معتقد بود که کمال­گرایی، تنها یک هدف ناسالم را ارائه می­دهد. آنان در تلاشند تا به عنوان راهی برای مواجه شدن با احساس عدم محبوبیت، کامل باشند. کمال­گراها باور دارند که احتمالا نمی­توانند موفق شوند در نتیجه، دایما در حال ناامید شدن به وسیله­ی شکست­هایشان هستند. حتی دستیابی 95 یا 99 درصدی از هدفشان، به عنوان شکست تلقی می­شود که منجر به احساس­های منفی نسبت به خود می­گردد. کمال­گراها معتقدند یا انسان­های شگفت­آوری هستند و یا انسان­های مهیب و ترسناک؛ حد وسطی وجود ندارد.


منابع فارسی

آنتونی، مایکل ایرونسون گیل و اشنایدرمن نیل. 2007، کتاب کار مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری، ترجمه سید جواد آل محمد، سولماز جوکار، دکتر حمید طاهر نشاط دوست، 1387، اصفهان: انتشارات جهاد دانشگاهی.

ا.پاین، رزماری. 2005، فنون آرمش (تدبیر هایی برای ارتقای سلامت )، ترجمه دکتر مسعود شریفی و ضیاء قریشی، 1389، تهران: انتشارات فراروان.

ادﻳﺐ، ﻧﺴﺘﺮن (1374)، ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻘﺶ ﻣﺸﺎورة ﮔﺮوﻫﻲ در ﺑﺎﻻ ﺑﺮدن ﻋﺰت -ﻧﻔﺲ ﻧﻮﺟﻮاﻧﺎن، ﭘﺎﻳﺎنﻧﺎﻣﺔ ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲارﺷﺪ، داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻼﻣﺔ ﻃﺒﺎﻃﺒﺎﻳﻲ

اسپالدینگ، چریل. ال. (1381). انگیزش در کلاس درس (ترجمه محمد نائنیان واسماعیل بیابانگرد). تهران: رشد.

اسدی، جوانشیر. رضایی، رقیه. ترابی، سید اسماعیل.(1388). بررسی و مقایسه‏ی جرات‏ورزی اضطراب، افسردگی و فشار روانی در افراد بینا و نابینا. ماهنامه تعلیم و تربیت استثنائی. شماره 94و 93. شهریور و مهر.

اسلامی نسب، علی. (1373). روان­شناسی اعتماد به نفس. تهران: انتشارات مهرداد.

افروز، غلامعلی. (1375). روان­شناسی تربیتی. تهران: انتشارات انجمن اولیا ومربیان کشور.

افضل­نیا، م. ر. (1383). بهداشت روانی خانواده. تهران: تزکیه

اکبری اورزمان، حمیدرضا.(1371). بررسی رابطه حمایت اجتماعی موسسات رفاهی(کمیته امداد) با عزت نفس فرزندان خانواده‏های تحت پوشش. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی.

اکستین، دنیل. کرن، روی. (1389). ارزیابی ودرمان سبک زندگی( ترجمه حمید علیزاده همکاران). تهران: نشر رسش.

آﻟﺒﺮﺗــﻲ، راﺑــﺮت و اﻣــﺎﻧﺰ، ﻣﺎﻳﻜــﻞ (1374)، روانﺷﻨﺎﺳــﻲ اﺑــﺮاز وﺟــﻮد، اﻧﺘﺸﺎرات ﻋﻠﻤﻲ، ﺗﻬﺮان؛

الوانی ، مهدی . (1385 ) مدیریت عمومی .تهران : نی ، چ 31 .

بارون، رابرت. بیرن، دان. برنسکامب، نایلا. (1388). روانشناسی اجتماعی ( ترجمه یوسف کریمی). (ویراست یازدهم). تهران: نشر روان.

بال، ساموئل. (1374). انگیزش در آموزش وپرورش( ترجمه سیدعلی اصغر مسدد). شیراز: انتشارات دانشگاه شیراز.

بتنهام، سوزان. (1384). روانشناسی تربیتی (ترجمه اسماعیل بیابانگرد و علی نعمتی). تهران: نشر نی.

بحری، نادره.(1388). ﺗﺄﺛﻴﺮ آﻣﻮزش ﺟﺮأت‏ورزی ﺑﻪ روش ﻣﺸﺎورة ﮔﺮوﻫﻲ ﺑﺮ ﻋﺰت ﻧﻔﺲ داﻧﺶآﻣﻮزان دﺧﺘﺮ منطقه 11 شهر تهران. پیک نور. سال هشتم. شماره 1.

براندن، ناتانیل. (1371). روان شناسی وحرمت نفس.(ترجمه جمال هاشمی). تهران: شرکت سهامی انتشار تهران.

برنو، فرانک. (1370). فرهنگ توصیفی روانشناسی (ترجمه فرزانه طاهری و مهشید یاسایی). تهران: نشر طرح نو.

بساک نژاد، سودابه. ( 1388). رابطه حرمت خود، کمال گرایی و خود شیفتگی با خودناتوان سازی در گروهی از دانشجویان. مجله روانشناسی. شماره .49.بهار.

بشارت, محمدعلی. (1386). ساخت و اعتباریابی مقیاس کمال‏گرا یی چند بعدی تهران. پژوهش های روانشناختی، 10: 67-49.

بشارت، م. ع. (1381). بررسی رابطه­ی کمال­گرایی و حرمت­خود در دانش­آموزان پیش­دانشگاهی. فصلنامه­ی روان­

شناسان ایرانی، 1، 28-22.

بلاغی اینالو.(1389) بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی با ابعاد کمال گرایی و شیوه‏های مقابله با استرس در دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مرودشت

ﺑﻬﺮاﻣﻲ، ﻓﺎﻃﻤﻪ (1375)، ﻣﻘﺎﻳﺴﺔروشﻫﺎی ﺟﺮأت آﻣﻮزی ﺑﻪ داﻧـﺶ آﻣـﻮزان ﻛﻢﺟﺮأت دﺧﺘﺮ دﺑﻴﺮﺳﺘﺎﻧﻲ ﺑﺎ ﺷﻴﻮه ﻫﺎی ﻣﺸﺎورة ﮔﺮوﻫﻲ و ﻣﺸﺎورة ﻓﺮدی در ﺷﻬﺮ اﺻﻔﻬﺎن، ﭘﺎﻳﺎنﻧﺎﻣﺔ ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲارﺷﺪ، داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻼﻣﻪ ﻃﺒﺎﻃﺒﺎﻳﻲ؛

بهروزی، علیرضا، (1384) بررسی رابطه بین منبع کنترل و سلامت روانی در دانشجویان مراجعه کننده به مرکز مشاوره دانشگاه تبریز، ،پایان نامه کارشناسی ارشد چاپ نشده، دانشگاه تربیت معلم تهران، دانشکده علوم تربیتی.

بیابانگرد، اسماعیل. (1370). بررسی رابطه بین مفاهیم منبع کنترل، عزت نفس وپیشرفت تحصیلی پسران سال سوم دبیرستانهای تهران در سال 70-69. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی.

بیابانگرد، اسماعیل. (1376). روشهای افزایش­عزت­نفس درکودکان­ونوجوانان. تهران: ا­نتشارات انجمن اولیا ومربیان.

بیابانگرد؛ اسماعیل. (1384). رابطه میان عزت نفس، انگیزه پیشرفت وپیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سال سوم دبیرستان های تهران. مجله مطالعات روان شناختی دانشکده علوم تربیتی وروان شناسی دانشگاه الزهرا، 1، 4و5، 144-131.

بیان زاده، سید اکبر، زمانی منفرد، افشین، حیدری پهلویان، احمد،(1375) بررسی وضعیت سلامت روانی و منبع کنترل کارکنان یک مجتمع صنعتی، فصلنامه اندیشه و رفتار، 20 – 29 ،4.

بهرامی، فرهاد .(1374)، مقایسه روشهای آموزش رفتار خودابرازی به دانش آموزان کم جرأت دختر دبیرستانی با شیوه های مشاوره گروهی و مشاوره فردی در شهر اصفهان سال 75-74، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی، تهران.

پشتمشهدی، مرجان.، یزداندوست، رخساره.، اصغر نژاد فرید، علی اصغر.، و مریدپور، دارا (1382). اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر کمال‏گرایی، تأییدطلبی و علایم افسردگی در بیماران مبتلا به اختلال درد.مجله‏اندیشه و رفتار، 9 .22-32 :(3)

منابع انگلیسی :

Ablard, K. E., & Parker, W. D. (1997). Parents_ achievement goals and perfectionism in

their academically talented children. Journal of Youth and Adolescence, 26, 651–667.

Accordino, B.(2008);Psychology in the school, Behaviour Research and Therapy, volume 56 Issue 6.

Accordino, B. (2000).clinical perfectionism: a cognitive behavioural analysis.

Behaviour Research and Therapy, 40, 773-791.

Alvan, M. (2005). Decision and the state lines. Tehran: Publication of books, reading and editing of Humanities University (left).

Ames D.) 2009( .Pushing up to a point: Assertiveness and effectiveness in leadership and interpersonal dynamics. Research in Organizational Behavior.; 29: 111-33.

Alberti, Robert E & Emmons ML.(1982) Your perfect right: a guide assertive living. 4th ed. USA: Impact Publishers.

Ashby, J. S., & Martin, K. G. (2005). Perfectionism, dysfunctional attitudes, and

selfesteem: A structural equations analysis. Journal of Counseling and Development,

80, 197-203.

Baiocco, R., Laghi, F., & D'Alessio, M. (2009). Decision-making style among adolescents: Relationship with sensation seeking and locus of control. Journal of Adolescence, 32(4), 963-976.

Baker, S. R. & Williams , K. (2002). Relation between social problem-solving appraisals work stress and psychological distress in male firefighters. Stress and Health, 17(4), 219-229

Bandora, R. M. (1997). The moderator-mediator variable distinction in social

psychological research: Conceptual, strategic, and statistical considerations. Journal of

Personality and Social Psychology, 51, 1173-1182


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کتاب الکترونیک

پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کتاب الکترونیک
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 266 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کتاب الکترونیک

فروشنده فایل

کد کاربری 7901

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: 50صفحه

نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

کتاب های الکترونیکی را می توان با توجه به ویژگی ها، امکانات و کارکردهای آن به صورت زیر دسته بندی کرد:

1- کتاب های الکترونیکی متن - محور: این نوع از کتاب های الکترونیک، فقط شامل متن هستند و هیچ گونه تصویر، نمودار و جدول در آن ها مشاهده نمی شود.

2- کتاب های الکترونیکی تصویری: در این گونه کتاب ها، همراه با متن، تعدادی تصویر، نمودار و جدول نیز مشاهده می شود و در این کتاب ها در مواردی از تصاویر متحرک و انیمیشن نیز برای تاثیر گذاری بیشتر استفاده می شود.

3- کتاب های الکترونیک همراه با امکانات صوتی: این کتاب ها از نظر امکانات صوتی برای تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان خود استفاده می کنند. این کتاب ها قابلیت استفاده برای نابینایان را فراهم می کند. (رضایی و نثری،1391)

شاید بیشترین استفاده ازساختار کتب الکترونیکی را در ایران بتوان در انتشار روزنامه ها دید. روزنامه های ایرانی که به حضور در اینترنت علاقه مند بودند مخصوصا قبل ازظهورUnicode که کاربا فونت های فارسی را استاندارد کرد از این روش استفاده می کرده و می کنند. در این روش هر صفحه روزنامه به صورت یک فایل نسبتا حجیم عرضه می شود. عرصه دیگری که احتمال دارد خوانندگان با آن برخورد کرده باشند، کتاب های راهنماینرم افزارهایی هستند که در کنار نرم افزارها ولی به صورت یک کتاب الکترونیکی عرضه می شوند. قریب به اتفاق این کتاب ها با نرم افزار Adobe Reader قابل مطالعه هستند. در این گونه کتاب های الکترونیکی معمولا تمام صفحات کتاب پشت سر هم قرار می گیرند؛ نکته قابل توجه این که در یک کتاب برخلاف روزنامه ها از تصاویر پرحجم، خبری نیست. بنابراین حجم یک کتاب کامل به طور متوسط از سیصد تا پانصد کیلوبایت بیشتر نخواهد بود، به صورتی که چهار کتاب الکترونیکی را می توان در یک فلاپی معمولی قرار داد.


فهرست منابع

اصنافی، امیررضا (1384)، "کتابهای الکترونیکی در کتابخانه‌ها"، مجله الکترونیکی مرکزاطلاعات و مدارک علمی ایران، شماره چهارم، دوره چهارم.

باباتباردرزی، حسین، فرشی، معصومه، محمودی، حسین، مختاری نوری، جمیله(1391)."مقایسه آموزش مراقبت پرستاری در امداد و انتقال هوایی به دو روش سخنرانی و آموزش الکترونیک"، طب نظامی; 14 (1) :27-31.

بابائی، محمود(1382). "نشر الکترونیکی"، تهران: مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران.

بارکر، فیلیپ، مزینانی، علی (1373). "کتابهای الکترونیک و کتابخانه های آینده." تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه‌های عمومی 4(1): 87-99.

بهادرانی، مهناز، یوسفی، علیرضا، چنگیز، طاهره(1385). "اثربخشی سه شیوه تدریس مدلاین به دانشجویان پزشکی: آموزش آنلاین، حضوری وتلفیقی"، آموزش در علوم پزشکی; 6(2 (پیاپی 16):35-43.

پناهی،سیروس(1383)."کتابخانهمجازیوتفاوتهایآنباکتابخانههایالکترونیکیودیجیتالی"،فصلنامهکتاب;شماره٥٤.

چاروسه، امین(1387)."کتابخانه دیجیتال"، آموزش مجازی دانشگاه آزاد قزوین.

ذوالفقاری، میترا، مهرداد، ندا، پارسایکتا، زهره، سلمانی باروق، نسرین، بحرانی، ناصر(1386)."تاثیر دو روش آموزش الکترونیک و سخنرانیبر یادگیری درس بهداشت مادر و کودک دانشجویان پرستاری"، آموزش در علوم پزشکی; 7(1 (پیاپی 17)):31-39.

رضایی, عیسی، نثری، شبنم (1391)."جایگاه کتاب‌های درسی الکترونیک در نظام‌های آموزشی." مجله راهبــردهای آموزش 5(4): 265-273.

زارعی زوارکی، اسماعیل، غریبی، فرزانه(1391). "تاثیر آموزشی چندرسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنیپایه چهارم شهر اراک"، روانشناسی افراد استثنایی; 2(5):1-19.

سابقی، حکیمه(1390). "بررسی مقایسه ای تاثیر دو روش آموزش الکترونیک و سخنرانی بر دانش، نگرش و عملکرد گزارش نویسی پرستاران شاغل در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان"،مرکز آموزش بین الملل بم.

سعیدی نجات، شهین ، وفایی نجار، علی(1390)."تاثیر برنامه ‌‌های آموزش از راه دور بر موفقیت تحصیلی دانشجویان"، آموزش در علوم پزشکی; 11(1 (پیاپی 30)):1-9.

Undergraduates in Economics, Literature, and Nursing." The Journal of Academic Librarianship33(1): 3-13.

Korat, O. (2010). "Reading electronic books as a support for vocabulary, story comprehension and word reading in kindergarten and first grade." Computers & Education55(1): 24-31.

Korat, O., I. Levin, et al. (2013). "E-book as facilitator of vocabulary acquisition: support of adults, dynamic dictionary and static dictionary." Reading and Writing: 1-17.

Krause, U.-M., R. Stark, et al. (2009). "The effects of cooperative learning and feedback on e-learning in statistics." Learning and Instruction19(2): 158-170.

Massey, S., L. Lee, et al. (2012). "The effects of synchronized distance education on anxiety, depression, and academic achievement in first year doctor of pharmacy students in an accelerated curriculum." Currents in Pharmacy Teaching and Learning.

Mohammadi, N., V. Ghorbani, et al. (2011). "Effects of e-learning on language learning." Procedia Computer Science3(0): 464-468.

Rello, L., G. Kanvinde, et al. (2012). "A Mobile Application for Displaying More Accessible eBooks for People with Dyslexia." Procedia Computer Science14(0): 226-233.

Rienties, B., N. Brouwer, et al. (2013). "The effects of online professional development on higher education teachers' beliefs and intentions towards learning facilitation and technology." Teaching and Teacher Education29(0): 122-131.


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست