فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است

فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است

بررسی تاثیر عوامل مرتبط با وب سایت های خدمات الکترونیکی بر شکل دهی رضایت الکترونیکی کاربران از خدمات بانکداری الکترونیکی

چکیده صنعت بانکداری همواره با انبوه و حجم عظیمی از اطلاعات همراه بوده است که برای پردازش و تحلیل و نگهداری آن ها و همچنین تحویل و ارسال آن به مشتریان به فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح وسیعی نیاز داشته است لذا نه تنها فناوری اطلاعات برای پردازش اطلاعات بانک ها حائز اهمیت است بلکه همچنین راهی را برای بانک ها در جهت ارائه محصولات و خدمات متمایز
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 10
فرمت فایل docx
حجم فایل 3030 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 136
بررسی تاثیر عوامل مرتبط با وب سایت های خدمات الکترونیکی بر شکل دهی رضایت الکترونیکی کاربران از خدمات بانکداری الکترونیکی

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

صنعت بانکداری همواره با انبوه و حجم عظیمی از اطلاعات همراه بوده است که برای پردازش و تحلیل و نگهداری آن ها و همچنین تحویل و ارسال آن به مشتریان به فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح وسیعی نیاز داشته است. لذا نه تنها فناوری اطلاعات برای پردازش اطلاعات بانک ها حائز اهمیت است بلکه همچنین راهی را برای بانک ها در جهت ارائه محصولات و خدمات متمایز فراهم می سازد. به این ترتیب بحث رضایت الکترونیکی کاربران در فضای مجازی بانکداری الکترونیکی بسیار حائز اهیمت است. مدل سروکوال که یک مدل ادراکی از مولفه های خدمات می باشد توسط پاراسورمان و همکاران ارائه گردیده است و گویای این حقیقت است که تفاوت در رضایت کاربران از تفاوت ادراک آنان از خدمات الکترونیکی منبعث می گردد. در این تحقیق این مساله مورد بحث و بررسی بیشتری در حوزه بانکداری الکترونیکی قرار می گیرد. به این ترتیب مدل سنجش انتظارات مشتریان که سروکوال می باشد مورد تحلیل و با استفاده از پرسشنامه استاندارد معصومه (2006) مورد سنجش قرار می گیرد. تعداد 196 پرسشنامه مورد تحلیل قرار گرفته و با نرم افزار اس پی اس اس و آزمون تی و فریدمن آزمون شده اند. نتایج این تحلیل ها در فصل چهارم ارائه گردیده است و حاکی از این واقعیت است که تمامی مولفه های مدل سروکوال بر شکل گیری رضایت مشتریان از خدمات آنلاین بانکداری الکترونیکی تاثیری مثبت و معنادار دارد. این نتایج در فصل پنجم مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پیشنهادات کاربردی و پژوهشی تحقیق ارائه می گردد.


توجه مهم: شما عزیزان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه الماس شده و محصولات و پروژه های دلخواهتان را بیابید....هدف ما رضایت شماست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.