فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است

فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است

مقاله تبلیغات

مقاله تبلیغات
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 5
فرمت فایل docx
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
مقاله تبلیغات

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

وقتی هر روز از منزل به قصد دانشکده و یا جاهای دیگری که قرار است برویم ، در مسیر راه با هزاران نوع تبلیغات اعم از خصوصی و غیر خصوصی که در صدد جلب و جذب مشتریان و مخاطبین خویش می باشند ، قرار می گیریم که ناخودآگاه ما ها را نیز بسوی خودش می کشانند. با دیدن انواع مختلف تبلیغات که می توانند شامل آگهی های چاپی ، کاتالوک ، مجلات و روزنامه های زرد ، بروشور ، بولتنهای اطلاع رسانی ، پوستر های تبلیغاتی ، تابلوهای تبلیغاتی ، آرم ها و نماد ها و تصاویر متحرک در چهار راها که هر کدام با شیوه های خاصی افکار و اذهان عمومی مردم را در تسخیر خویش در آورده اند ، مواجه می شویم ، این نکته به ذهن خطور می کند که آیا همه این نوع تبلیغات موثر اند و یا اینکه مردم در زندگی اجتماعی انسانی خود تحت این تصاویر تبلیغاتی قرار دارند؟

چیزیکه امروزه خیلی بدیهی تلقی می شود و مردم به نسبت به آن اهمیت زیادی قائل نمی شود اینست که تبلیغات نه تنها در بیرون از منزل ما ها را هدف تجاری خود قرار داده بلکه در داخل منزل نیز مورد هجوم سیل آسای خود قرار داده اند که به وسیله وسایل رفاهی منزل؛ مانند تلویزیون ، رادیو ، موبایل و حتی با وسایل گرمایشی و سرمایشی توانسته اند ضمن تبلیغ مصرف ،انسان ها را نیز در زمره ای تبلیغ خود درآورند. چنانچه که می خواهیم از یخچال آب برای نوشیدن برداریم نا خودآگاه به یاد تبلیغ آب کوهرنگ می افتیم و یا اینکه صدای نازک مبلغ تبیلغات در گوش مان طنین انداز می شود " زیبا جادار مطمئن – سرما داره فروان ، یخچال فریزر امرسان". به همین دلیل است که پژوهشگران علوم اجتماعی معتقدند : امروزه گسترش اطلاعات و تبلیغات که طی فرایند های ارتباطی به ثمر نشته اند ، توانسته اند حریم های خصوصی مردم را در نوردند.

اما عده ای دیگری از کارشناسان معتقد اند که باید به بعضی از اطلاع رسانی های مثبت که توسط عوامل تبلیغاتی در جامعه صورت می گیرد را ارج نهاد ، زیرا بدون این گونه اطلاع رسانی صحیح هیچ وقت امکان انتخاب درست را نخواهیم داشت. زیرا یکی از هداف تبلیغات، رسانیدن آگاهی برای عموم مردم است که بدین وسیله ضمن درک نیاز های مصرف کننده به نفع شرکت مربوطه نیز می انجامد به شرط اینکه کالای مذکور از کیفیت مرغوبی برخوردار باشد. یا به عبارت دیگر تبلیغات ضمن اطلاع رسانی و آگاه ساختن، باید مخاطب را متقاعد می کند که به چه دلیل از فلان کالا استفاده کند.


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

مقاله تحلیل و مدیریت ریسک

مقاله تحلیل و مدیریت ریسک
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 3
فرمت فایل docx
حجم فایل 177 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
مقاله تحلیل و مدیریت ریسک

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

مقاله تحلیل و مدیریت ریسک

عنوان صفحه

مقدمه..............................................................................................................4

مدیریت ریسک..................................................................................................5

تعریف ریسک و انواع فرعی آن.............................................................................6

انواع ریسک......................................................................................................7

عناصر اصلی ریسک..........................................................................................9

ریسک استراتژیک و عملیاتی................................................................................9

پارادایم مدیریت ریسک......................................................................................13

استراتژی‌های مدیریت ریسک..............................................................................14

مهندسی ارزش و مدیریت ریسک..........................................................................15

گفت وگوی مدیرعامل شرکت کامپیوکو با دنیای اقتصاد..............................................19

مدیریت ریسک در فارکس..................................................................................22

جمع بندی......................................................................................................23


منابع.............................................................................................................24

مقدمه
تحولات عمده در محیط کسب و کار، مثل جهانی شدن کسب و کار و سرعت بالای تغییرات در

فناوری، باعث افزایش رقابت و دشواری مدیریت در سازمانها گردیده است. در محیط کسب و

کار امروز، مدیریت و کارکنان می بایست توانایی برخورد با روابط درونی و وابستگیهای مبهم و

بغرنج میان فناوری، داده ها، وظایف، فعالیتها، فرایندها و افراد را دارا باشند. در چنین محیطهای

پیچیده ای سازمانها نیازمند مدیرانی هستند که این پیچیدگیهای ذاتی را در زمان تصمیم گیریهای

مهمشان لحاظ و تفکیک کنند. مدیریت ریسک مؤثر که بر مبنای یک اصول مفهومی معتبر قرار

دارد، بخش مهمی از این فرایند تصمیم گیری را تشکیل می دهد. در این مقاله این اصول بوسیله

شناسایی عناصر اصلی ریسک و بررسی چگونگی تأثیر بالقو? این عناصر در موفقیت سازمانها

و چگونگی مقابله و مدیریت ریسک ها مورد بحث قرار می گیرد


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

ترازنامه هنرستان عمید

ترازنامه هنرستان عمید
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
ترازنامه هنرستان عمید

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

ترازنامه هنرستان عمید

ترازنامه

منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۸۵

دارئیهای جاری:

بدهی های کوتاه مدت:

صندوق 5962493

بانک 14763200

جمع دارئیهای جاری 20725693

دارئیهای ثابت:

اثاثیه و منصوبات 22941810

کسر میشود:

ذخیره استهلاک اثاثیه ( 8258794)

ارزش دفتری اثاثیه 14683016

ماشین آلات اداری 48460500

کسر می شود:

ذخیره استهلاک ماشین آلات ( 32484150)

ارزش دفتری ماشین آلات اداری 15976350

جمع دارائی های ثابت 30659366

دارائیهای غیر مشهود:

سپرده ها ، رهن و ودیعه 20000000

جمع دارائیهای غیر مشهود 20000000

جمع دارائی ها 71385059

اسناد و چکهای پرداختنی 9800000

حقوق پرداختنی 133096809

مالیات پرداختنی 9634480

بیمه های اجتماعی پرداختنی 870000

جمع بدهی های کوتاه مدت 153401289

بدهیهای بلند مدت :

تسهیلات پرداختنی 17733462

جمع بدهیهای بلند مدت 17733462

سرمایه 100000000

کسر میشود:

سود و زیان سننواتی (199749692)

جمع بدهیها و سرمایه 71385059


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

تسمه نقاله – راهنمای انبار کردن و حمل و نقل

تسمه نقاله – راهنمای انبار کردن و حمل و نقل
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 5
فرمت فایل docx
حجم فایل 52 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
تسمه نقاله – راهنمای انبار کردن و حمل و نقل

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

تسمه نقاله – راهنمای انبار کردن و حمل و نقل

آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به موجب قانون، تنها مرجع رسمی کشور است که عهده دار وظیفه تعیین، تدوین و نشر استانداردهای ملی (رسمی) میباشد.

تدوین استاندارد در رشته های مختلف توسط کمیسیون های فنی مرکب از کارشناسان مؤسسه، صاحبنظران مراکز و مؤسسات علمی، پژوهشی، تولیدی واقتصادی آگاه ومرتبط با موضوع صورت میگیرد. سعی بر این است که استانداردهای ملی، در جهت مطلوبیت ها و مصالح ملی وبا توجه به شرایط تولیدی، فنی و فن آوری حاصل از مشارکت آگاهانه و منصفانه صاحبان حق و نفع شامل: تولیدکنندگان ،مصرف کنندگان، بازرگانان، مراکز علمی و تخصصی و نهادها و سازمانهای دولتی باشد.پیش نویس استانداردهای ملی جهت نظرخواهی برای مراجع ذینفع واعضای کمیسیون های فنی مربـوط ارسال میشود و پس از دریـافت نظـرات وپیشنهادهـا در کـمیته ملـی مرتبـط بـا آن رشته طرح ودر صورت تصویب به عنوان استاندارد ملی (رسمی) چاپ و منتشر می شود.

پیش نویس استانداردهایی که توسط مؤسسات و سازمانهای علاقمند و ذیصلاح و با رعایت ضوابط تعیین شده تهیه می شود نیز پس از طرح و بـررسی در کمیته ملی مربوط و در صورت تصویب، به عنوان استاندارد ملی چاپ ومنتشرمی گردد. بدین ترتیب استانداردهایی ملی تلقی می شود که بر اساس مفاد مندرج در استاندارد ملی شماره ((5)) تدوین و در کمیته ملی مربوط که توسط مؤسسه تشکیل میگردد به تصویب رسیده باشد.


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

مقاله تعاریف و ویژگی‌های بنیادی توابع مثلثاتی

مقاله تعاریف و ویژگی‌های بنیادی توابع مثلثاتی
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 145 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
مقاله تعاریف و ویژگی‌های بنیادی توابع مثلثاتی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

مقاله تعاریف و ویژگی‌های بنیادی توابع مثلثاتی

1.1. اندازه کمان بر حسب رادیان، دایره مثلثاتی

دانش‌آموزان اولین چیزی را که در مطالعه توابع مثلثاتی باید بخاطر داشته باشند این است که شناسه‌های (متغیرهای) این توابع عبارت از اعداد حقیقی هستند. بررسی عباراتی نظیر sin1، cos15، (نه عبارات sin10، cos150،) ، cos (sin1) گاهی اوقات به نظر دانشجویان دوره‌های پیشدانگاهی مشکل می‌رسد.

با ملاحظه توابع کمانی مفهوم تابع مثلثاتی نیز تعمیم داده می‌شود. در این بررسی دانش‌آموزان با کمانی‌هایی مواجه خواهند شد که اندازه آن‌ها ممکن است بر حسب هر عددی از درجات هم منفی و هم مثبت بیان شود. مرحله اساسی بعدی عبارت از این است که اندازه درجه (اندازه شصت قسمتی) به اندازه رادیان که اندازه‌ای معمولی‌تر است تبدیل می‌شود. در حقیقت تقسیم یک دور دایره به 360 قسمت (درجه) یک روش سنتی است. اندازه زاویه‌ها برحسب رادیان بر اندازه طول کمان‌های دایره وابسته است. در اینجا واحد اندازه‌گیری یک رادیان است که عبارت از اندازه یک زاویه مرکزی است. این زاویه به کمانی نگاه می‌کند که طول آن برابر شعاع همان دایره است. بدین ترتیب اندازه یک زاویه بر حسب رادیان عبارت از نسبت طول کمان مقابل به زاویه بر شعاع دایره‌ای است که زاویه مطروحه در آن یک زاویه مرکزی است. اندازه زاویه برحسب رادیان را اندازه دوار زاویه نیز می‌گویند. از آنجا که محیط دایره‌ای به شعاع واحد برابر است از اینرو طول کمان برابر رادیان خواهد بود. در نتیجه برابر رادیان خواهد شد.


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست