فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است

فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است

پاورپوینت حسابداری داراییهای ثابت مشهود (استاندارد حسابداری شماره 11)

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان حسابداری داراییهای ثابت مشهود (استاندارد حسابداری شماره 11 ) شامل شناخت یک قلم دارایی ثابت مشهود، اندازه گیری دارایی ثابت مشهود، بهای‌ تمام‌ شده‌، اجزای بهای تمام شده، نمونه‌هایی‌ از مخارج‌ مرتبط‌ مستقیم یا غیرمستقیم، توقف شناسایی مخارج در مبلغ دفتری دارایی ثابت مشهود، شمول یا عدم شمول مخارج در ارزش دفتری دارا
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2624 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
پاورپوینت حسابداری داراییهای ثابت مشهود (استاندارد حسابداری شماره 11)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت حسابداری داراییهای ثابت مشهود (استاندارد حسابداری شماره 11)

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درسهای مسائل جاری در حسابداری و حسابرسی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 46 اسلاید

این فایل در زمینه "حسابداری داراییهای ثابت مشهود (استاندارد حسابداری شماره 11 )"می باشد که در حجم 46 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای بررسی مسائل جاری حسابداری و حسابرسی رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

تعاریف اصطلاحات

شناخت یک قلم دارایی ثابت مشهود

اندازه گیری دارایی ثابت مشهود

بهای‌ تمام‌ شده‌

اجزای بهای تمام شده

نمونه‌هایی‌ از مخارج‌ مرتبط‌ مستقیم یا غیرمستقیم

نمونه هایی ازمخارجی که در بهای تمام شده داراییهای ثابت مشهود منظور نمی‌شود

توقف شناسایی مخارج در مبلغ دفتری دارایی ثابت مشهود

شمول یا عدم شمول مخارج در ارزش دفتری دارایی ثابت مشهود

اندازه‌گیری پس از شناخت دارایی

روش تجدید ارزیابی

یک‌ طبقه‌ دارایی‌ ثابت‌ مشهود

مشخصات ارزیاب

تعیین مبلغ تجدید ارزیابی

مازاد تجدید ارزیابی

تغییر در ارزش

ملاحظاتی در مورد تعیین ارزش منصفانه

استهلاک

نحوه گزارش مبلغ استهلاک

دوره استهلاک

عوامل‌ موثر در تعیین‌ عمر مفید دارایی‌

روش استهلاک

روشهای استهلاک

کاهش‌ ارزش‌ دائمی‌

کاهش دائمی در ارزش دارایی

ملاحظات‌ مربوط‌ به‌ تعیین‌ مبلغ‌ بازیافتنی‌

برکناری‌ دائمی‌ و واگذاری‌

افشا

معاوضه داراییها

بازرسیهای عمده

تاریخ‌ اجرا

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

پاورپوینت صورت جریان وجوه نقد همراه با مثالهای تشریحی (استاندارد حسابداری شماره دو)

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان صورت جریان وجوه نقد (استاندارد حسابداری شماره دو ) شامل سابقه تاریخی صورت گردش وجوه نقد، شکل استاندارد صورت جریان وجوه نقد، فعالیتهای عملیاتی، روش حذف معاملات غیر نقدی در روش غیر مستقیم، صورت تطبیق سود عملیاتی، بازده سرمایه گذاریها و سود پرداختی بابت تامین مالی، جریانهای نقدی ناشی ازبازده سرمایه گذاریها و سود
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1873 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47
پاورپوینت صورت جریان وجوه نقد همراه با مثالهای تشریحی (استاندارد حسابداری شماره دو)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت صورت جریان وجوه نقد همراه با مثالهای تشریحی (استاندارد حسابداری شماره دو )

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درسهای مسائل جاری در حسابداری و حسابرسی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 47 اسلاید

این فایل در زمینه "صورت جریان وجوه نقد (استاندارد حسابداری شماره دو )"می باشد که در حجم 47 اسلاید همراه با تصاویر، توضیحات کامل و مثالهای تشریحی با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای بررسی مسائل جاری حسابداری و حسابرسی رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

سابقه تاریخی صورت گردش وجوه نقد

صورت جریان وجوه نقد

دامنه کاربرد

مزایای اطلاعات ارائه شده درصورت جریان وجوه نقد در مقایسه با صورتهای جریان مبتنی بر تغییر در سرمایه در گردش

کاربرد اطلاعات تاریخی مربوط به جریانهای نقدی

تعاریف اصطلاحات استاندارد صورت جریان وجوه نقد

مطابقت استانداردشماره 2 ایران با استانداردشماره 7بین المللی

تعاریف وجه نقد و معادل آن

عدم شمول اقلام معادل وجه نقد در تعریف وجه نقد

طبقه بندی جریانهای نقدی
اهم استدالات ارایه شده درباره نحوه ارایه صورت جریان وجه نقد

شکل استاندارد صورت جریان وجوه نقد

روشهای گزارشگری جریانهای نقدی ناشی از فعالیتهای عملیاتی

فعالیتهای عملیاتی

فعالیتهای عملیاتی به روش مستقیم

مثال تعیین مبلغ دریافتی از مشتریان

تعیین وجوه نقد دریافتی بابت سایر درآمدهای عملیاتی

مثال تعیین مبلغ پرداختی به عرضه کنندگان کالا

فعالیتهای عملیاتی روش غیر مستقیم

روش حذف معاملات غیر نقدی در روش غیر مستقیم

مثال به روش غیر مستقیم

صورت تطبیق سود عملیاتی

بازده سرمایه گذاریها و سود پرداختی بابت تامین مالی

نکات کاربردی بازده سرمایه گذاری

محاسبه جریانهای نقدی ناشی از بازده سرمایه گذاری ها و سود پرداختی بابت تامین مالی

مثال محاسبه جریان نقدی ناشی از بازده سرمایه گذاریها

جریانهای نقدی ناشی ازبازده سرمایه گذاریها و سود پرداختی بابت تأمین مالی

دلایل انعکاس مجموع جریانهای مرتبط با مالیات بر درآمد تحت سرفصل جداگانه:

فعالیتهای سرمایه گذاری

نحوه گزارشگری جریان نقدی اجاره در صورت جریان وجوه نقد

نکات کاربردی فعالیتهای سرمایه گذاریها

مثال تعیین جریان نقد ناشی از فعالیتهای سرمایه گذاری

فعالیتهای تامین مالی

جریانهای نقدی ورودی

جریانهای نقدی خروجی

نکات کاربردی فعالیتهای تامین مالی

مثال فعالیتهای تامین مالی

تعدیلات سنواتی

مبادلات غیر نقدی

جریانهای نقدی ارزی

سود و زیان ناشی از تسعیر ارز

موجودی ارزی

جریانهای نقدی استثنایی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

گزارش کارآموزی و کارورزی آموزشگاه کامپیوتر

تقدیر و تشکر فهرست مطالب متن گزارش کارآموزی کامل نتیجه گیری
دسته بندی گزارش کارآموزی و کارورزی
فرمت فایل rar
حجم فایل 1394 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85
گزارش کارآموزی و کارورزی آموزشگاه کامپیوتر

فروشنده فایل

کد کاربری 7943

تقدیر و تشکر
فهرست مطالب
متن گزارش کارآموزی کامل
نتیجه گیری


** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق درمان با نوروفیدبک

چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق درمان با نوروفیدبک
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 245 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق درمان با نوروفیدبک

فروشنده فایل

کد کاربری 7901
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
تعداد صفحه: 28صفحه
نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

درمان

روشهای درمانگری کلی ،بخصوص روی­آوردهای روان­پویشی و انسان­نگری – هستی­نگری، شناخت­نگری به طور گسترده در قلمرو اضطراب اجتماعی به کار رفته­اند و به نتایجی درخور توجه، دست یافته­اند. در این پژوهش پژوهشگر به دنبال بررسی اثر بخشی روش­های نوروفیدبک و حضور ذهن به عنوان روش­های نوین در حوزه­ی روانشناسی می­باشد.

نوروفیدبک

استفاده از بیوفیدبک، تاریخچه‌ای طولانی‌تر از نوروفیدبک دارد. بیوفیدبک،وسیله­ای الکترونیکی است که به افراد کمک می­کند که بر روی جسم و ذهن خود کنترل و آگاهی داشته باشند. بیوفیدبک، ابزاری است که درجه حرارت پوست، فعالیت جریان خون مغز، فشار خون، ضربان قلب و تنفس را ارزیابی می­کند. تحقیقات نشان می­دهد که بکار بردن بیوفیدبک در ترکیب با درمان­های رفتاری دیگر برای اختلالات روان پزشکی مؤثرتر می­باشد. بیوفیدبک توسط پزشک‌ها، روانشناس­ها و مشاوران استفاده می­شود (دموس، 2005).

درمان بیوفیدبک برای کنترل بدن و سلامتی ذهنی توسط افراد استفاده می­شود حتی دستگاه زنگ و تشکچه ساده‌ای که از قدیم برای درمان شب‌ ادراری‌های کودکان به‌کار می‌رود، بیوفیدبک است. اما نوروفیدبک به معنای امروزیش مدیون تحقیق‌های دکتر باری استرمان محقق دانشگاه کالیفرنیا در لس‌آنجلس در دهه 60 میلادی است او می‌خواست بفهمد که وقتی ما خوابیده‌ایم، در مغزمان چه می‌گذرد. او طبق روال همه تحقیق‌های عصب‌شناختی، از حیوانات شروع کرد. گربه‌های آزمایشگاه دکتر استرمان، هم وقتی که خواب بودند و هم مواقعی از بیداری­شان، EEGهای پایین‌تری را نشان می‌دادند (دموس، 2005؛ ایگنر، گریزلیر، 2004؛ مان و همکاران،1992).

همزمان با این تحقیقات یک پروژه ناسا هم به استرمان سپرده شد. سفارش‌دهنده این پروژه می‌خواست بداند که چرا کارکنان ناسا وقتی در معرض سوخت‌های موشکی قرار می‌گیرند دچار استفراغ، سردرد، توهم و تشنج می‌شوند؟ دکتر استرمان، هم گربه‌های آزمایشگاهش و هم گربه‌های دیگر را در معرض این سوخت‌ها قرار داد. نتیجه شگفت‌انگیز بود؛ گربه‌هایی که در آزمایش قبلی توانسته بودند EEG خودشان را کنترل کنند، از گربه‌های معمولی کمتر دچار استفراغ، حملات تشنجی و نشانه‌های دیگر می‌شدند (ایگنر، گریزلیر، 2004).

این نتیجه شگفت‌انگیز آغاز تحقیقات نوروفیدبک شد. آیا انسان هم می‌تواند با کنترل امواج مغزی مشکلات روانی‌اش را حل کند؟ آزمایش استرمان روی مبتلایان به صرع نشان داد که جواب این سوال مثبت است. این روش کم‌کم گسترش پیدا کرد و از سال 2000 به این‌طرف کلینیک‌های نوروفیدبک هر روز در گوشه‌ای از جهان و البته در ایران خودمان سبز می‌شوند (ورنون و همکاران، 2005؛ ونمان، 1997) و در سال 2011، به طور بین­المللی پژوهش­های نوروفیدبک چاپ شد. نوروفیدبک یک زمینه تخصصی در بیوفیدبک است که برای کنترل فرآیندهای الکترود شیمیایی مغز انسان اختصاص دارد. در حوزه درمان اختلالات روانشناختی، پژوهش­های نوروفیزیولوژیکی با بررسی ارتباط بین موج نگار الکتریکی مغز، مکانیزم­های زیربنایی تالاموکورتیکال مغز و حالات روانشناختی، نشان می­دهد که ایجاد نوسانات و تغییرات بهینه در ریتم و فرکانس امواج مغزی، با استفاده از روش­های عصب درمانی، می­تواند تغییرات بهینه­ای را در حالات روانشناختی ایجاد کند. نوروفیدبک باعث خودتنظیمی فعالیت مغز می­شود (کارولین و چریستوفر، 2004). نوروفیدبک با اصلاح امواج غیرطبیعی باعث تغییر خلق، رفتار وافکار می­شود (چریستوفر و فیشر، 2010).

نوروفیدبک با بازخورد عصبی، عملکرد مغز را تنظیم می­کند و باعث افزایش خلاقیت، کمک به حافظه، افزایش توجه و بهینه­سازی تصمیم­گیری و هماهنگی مغز و بدن می­شود. نوروفیدبک پاسخ تکنولوژی به رواندرمانی، بازتوانی­شناختی و عملکرد قشری ضعیف است و سیستم آموزشی وسیعی است که رشد و تغییر در سطح سلولی مغز را افزایش می­دهد. نوروفیدبک به عنوان یک مداخله بدون همبستگی صرف به دستکاری حالات مغزی عمل می­کند و عملکرد نوروفیدبک باعث می­شود که تغییرات طولانی مدت در فعالیت EEG بوجود آید (چریستوفر و فیشر، 2010 ).

نوروفیدبک براساس خودتنظیمی الکتروانسفالوگراف می‌باشد (رانگ و انگ، هسیل، 2013) و به عنوان وسیله‌ای، امواج مغزی را تغییر می‌دهد و باعث بهبودی عملکرد فرد می‌شود (گریزلیر، تامپسون، ردینگ، براندی و استفرت، 2013). در نوروفیدبک برای کاهش اضطراب باید آموزش آلفا، بتا و تتا نوروفیدبک موردنظر باشد و به افراد آموزش داده شود که با اثرگذاری بر این امواج باعث کاهش اضطراب ‌شود. طول جلسات برای اختلالات مختلف فرق می‌کند، در مورد اضطراب اجتماعی تعداد جلسات 12جلسه می‌باشد و بر روی امواج مغزی خاصی کار می‌شود. در واقع، نوروفیدبک این کاربرد را دارد که می‌تواند امواج بیش از حد دامنه را سرکوب وامواج پایین‌تر از دامنه را تقویت نماید در واقع این تغییرات در ارتباط با اختلالات عصبی و روانی می‌باشد. نوروفیدبک باعث می­شود که مغز انسان روش‌های آرام‌سازی را بیاموزد. اثرگذاری نوروفیدبک براساس نوع اختلال به مناطق خاصی از مغز مربوط می‌شود (سریوت و همکاران، 2002؛ استفن بیل، بروور، کیسر و وان وو، 2013). اولین مورد درمانی مرد 21 ساله­ای با اختلال در منطقه سیستم عصبی مرکزی بوده است که با استفاده از نوروفیدبک باعث بهبود توجه و حافظه شنیداری شده است (بریکوا ، تایموفرل، موسولو، 2003). در درمان با نوروفیدبک از الکتروانسفالوگرافی به عنوان مقدمه‌ای برای کار درمان استفاده می­شود، به این شکل که ابتدا الگوی امواج مغزی در اختلال مشخص می‌گردد، سپس میزان انحراف امواج از الگوی طبیعی تعیین می‌شود که این کار از طریق الکتروانسفالوگرافی کمی صورت می‌گیرد. الکترانسفالوگرافی کمی از 19 مکان جمجمه‌ای که براساس سیستم 10- 20 مشخص شده، به دست می‌آید و در واقع 19 الکترود بر جمجمه قرار می‌گیرد. نوروفیدبک برای تغییر در طیف امواج مغزی طراحی شده است (کوبن و پادالسکی، 2002).



** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست

چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق خودناتوان سازی

چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق خودناتوان سازی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 57 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق خودناتوان سازی

فروشنده فایل

کد کاربری 7901
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
تعداد صفحه: 36صفحه
نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

هیگینز (1990، به نقل از نیکنام و همکاران،1389) بنیان­های اصلی رفتارهای خودناتوان­ساز را از گذشته تا روان­شناسی عزت­نفس آدلر دنبال می­کند که طبق آن، انگیزه­های افراد از نیاز به جبران احساسات ذهنی، حقارت و ضعف نشأت می­گیرند. در سال­های اخیر نیز، نظریه­های مختلفی از خودناتوان­سازی تحت تئوری­های هدف (مارتین و همکاران،2003)، نیاز (الیوت و چرچ،2003)، انگیزش خودارزشی (کاوینگتون،1973)، خودتائیدی(سیگل و همکاران،2005) و خود تنظیمی(هندریکس و هیرت،2009) تعیین شده­است.

نظریه آدلر

آدلر معتقد بود که احساس­های حقارت همیشه به عنوان یک نیروی برانگیزاننده در رفتار وجود دارند. او نوشت: انسان­بودن یعنی خود را حقیر احساس­کردن، چون این حالت در همه ما مشترک است، نشانه ضعف نا به­هنجاری نیست. این احساس­ها منبع همه تلاش­های انسان برای غلبه­کردن بر حقارت حتی واقعی یا تخیلی­مان است. آدلر معتقد بود که کودک از قدرت و نیرومندی والدین خود و از نا امیدی تلاش برای مقاومت یا مبارزه با آن قدرت آگاه است. در نتیجه کودک نسبت افراد بزرگتر و نیرومندتر اطراف خود احساس حقارت را پرورش می­دهد. اگر چه تجربه اوّلیه حقارت به کودکی مربوط می­شود ولی به صورت ارثی تعیین نشده­است، بلکه این تجربه از محیط ناشی می­شود که برای همه کودکان یکسان است، بنابراین احساس­های حقارت، گریز ناپذیرند، امّا از آن مهم­تر ضروری هستند، زیرا برای تلاش و رشدکردن انگیزش فراهم می­آورند.

هر چه سن فرد بالاتر می­رود؛ بر تمایل او به اینکه بر ضعف خود غلبه کند و همانند دیگران شود و کارهایی کند که آن­ها می­کنند افزوده می­شود. او به پیشرفت­های خود قانع نیست و پیوسته احساس حقارت می­کند و به دنبال هدف­های تازه­تر و عالی­تر می­رود امّا گاهی نیز پیش می­آید که آدمی نقص یا ضعف (چشمان ضعیف، سردرد، زخم معده) را بهانه قرارداده و برای خودداری از انجام کارهای دشوار یا برای توجیه شکستی که در به ثمررساندن آن­ها برخوردار است، دلیل­تراشی کنند. آدلر بر این باور است، کودکانی که دارای نقص بدنی هستند، خود را برای روبرو شدن با پیشامدهای زندگی ناتوان احساس می­کنند و این احساس ممکن است آن­ها را از کار و کوشش بازدارد و بر ناتوانی آن­ها بیافزاید. (به نقل از سیاسی، 1388)

نظریه موری

همه روان­شناسان نسبت به نیازها که انگیزه­های مهم رفتار آدمی هستند توجه داشته­اند، ولی هیچ­یک از آن ها به اندازه موری در این باب تأکید نکرده و به شرح و بسط و طبقه­بندی آن­ها نپرداخته است. به نظر موری، نیاز تصور آدمی از نیرویی است که در مغز جای دارد و اندیشه و عمل را چنان تنظیم می­کند که وضعیت نامطلوبی را به جهت معینی تغییر می­دهد. درایت تعریف مقصود موری از تنظیم اندیشه و عمل این است که حرکت و فعلی را که نیاز موجب می­شود، تصادفی و خود به خودی نیست و مقصود او از وضعیت نامطلوب، این است که نیاز زاده­ی نارضایتی است و آدمی را به سوی هدف رضایت بخش متوجه می­سازد.

موری فهرستی 20گانه از نیازها ارائه داده است، در این فهرست موری به دو نیاز اشاره کرده­است که به نظر می­رسد این نیازها فرد را به خودناتوان­سازی سوق می­دهد.

نیاز به حفظ حیثیت: در برابر انتقاد، سرزنش، حمله و هجوم به دفاع از خود پرداختن، اشتباه یا شکستی را پنهان داشتن، یا با دلیل تراشی به توجیه آن پرداختن.

نیاز به پرهیز از شکست: خودداری از عمل از بیم شکست احتمالی، دوری­جستن از هرچیزی که موجب تحقیر باشد، اجتناب­کردن از وضعیت یا شرایطی که در آن احتمال تمسخر، بیزاری یا بی­اعتنایی دیگران می­رود.

در یک طبقه­بندی موری نیازها را به دو طبقه نیازهای آشکار و نیازهای ناآشکار تقسیم می­کند. نیازهای آشکار آن­هایی هستند که برآوردشان را فرامن مجاز می­داند و احیاناً از طرف اجتماع مورد ستایش و پاداش هستند، مانند نیاز به حفظ حیثیت و جبران شکست، نیازهای ناآشکار، نیازهایی هستند که از نظر فرامن چندان مقبول نیستند و در اجتماع نیز ناپسند به شمار می­آیند مانند نیاز به پرخاش و لذت جویی، البته در اجتماعات مختلف نوع نیازهای ناپسند و پسندیده ممکن است فرق داشته باشد. (سیاسی، 1388)



** توجه: شما دوستان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه بزرگ الماس شده و دیگر محصولات و پروژه های مشابه را جست جو نمایید... هدف ما رضایت شماست