دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 79 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 278 |
طرح درس و اهداف درس مدیریت استراتژیک در رشته مدیریت بازرگانی :
استراتژی تصویر جامعی از هدفهای بلند مدت، مقاصد و هدفهای کوتاه مدت و سیاستها و برنامه های عمده برای تحقق هدفهایی است که در آن رسالت موجود یا آتی سازمان و شخصیت موجود یا آتی سازمان تبیین شده است.
درتعریف مزبور مفاهیم زیر جلب نظر می کند:
داشتن تصویر جامع از محیط اطراف سازمان و تعیین جایگاه سازمان در آن ،در این مسیر سازمان میتواند تهدید ها و فرصت ناشی از عناصر محیطی را شناخته و با توجه به توانمندی و استعدادهای درونی موقعیت خود را تعریف کند.