دسته بندی | حسابداری |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 418 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 28 |
عنوان: دانلود پاورپوینت سهام عادی (فصل ششم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)
دسته: مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته- مدیریت مالی-حسابداری- اقتصاد
فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)
تعداد اسلاید: 28 اسلاید
کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت سرمایه گذاری در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم این کتاب با عنوان “سهام عادی" بوده که در 28 اسلاید طراحی شده که می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی (سمینار- کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر می باشد:
مقدمه
ویژگیهای سهام عادی
ویژگیهای عام سهام عادی
ویژگیهای خاص سهام عادی
ارزش اسمی
ارزش دفتری
مثال ارزش دفتری
ارزش بازار
بازده سود سهام
سود تقسیمی
مثال مربوط به سود تقسیمی
درصد سود پرداختی
سود سهمی
تجزیه سهام
سرمایه گذاری فردی
مؤسسات سرمایه گذاری
بازده سهام عادی
اندازه گیری بازده سهام
ریسک سهام عادی
ریسک سهام عادی
ریسک بازار
ریسک تجاری
علتهای ریسک تجاری
ریسک صنعت
ریسک مالی
انواع ریسک سهام عادی
ریسک غیر سیستماتیک (غیر بازار)
ریسک سیستماتیک (بازار)
تأثیر تنوع بر روی ریسک پرتفلیو
دسته بندی | مواد و متالوژی |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 369 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 5 |
راهنمایی ازمایشگاه خواص مکانیکی سرامیک متالوژی مواد
دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 2713 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 117 |
چکیده :
یکی از با ارزشترین دارایی های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می باشد که به دلیل مزیتهای فوق العاده ای که ایجاد می کند نقش مهمی در موفقیت شرکتها و برقراری ارتباط موثر با مشتریان دارد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکتها برخودار است، زیرا در نهایت موفقیت وماندگاری آنها در گرو مشتریان آنان است. لذا ایجاد وحفظ موفقیت مناسب آن در اذهان مشتریان جهت تاثیر در تصمیم گیری و قصد خرید آنها یکی از اهداف بزرگ بازاریابان به شمار می رود. با توجه به این امر هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر برند بانک بر قصد رفتاری مشتریان به واسطه رضایت مشتری می باشد. این مطالعه که شامل چهار فرضیه اصلی می باشد از نوع تحقیقات کاربردی و پیمایشی _ تحلیلی است. جامعه مورد مطالعه این پژوهش مشتریان شعب بانک سامان در شهرمقدس مشهد می باشد. برای جمع آوری داده ها از روش نمونه گیری خوشه ای و تصادفی ساده و ابزار پرسشنامه در قالب مقیاس پنج رتبه ای لیکرت، استفاده شده است. تحلیل داده ها با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل انجام گرفت. نتایج تحقیق نشان می دهد که برند بانک بر رضایت و قصد رفتاری مشتری و رضایت هم بر قصدرفتاری مشتری تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین فرضیه تاثیر برند بر قصدرفتاری از طریق رضایت مشتریان نیز تایید شد. بنابراین می توان بیان کرد که در صورت مطلوب بودن برند بانک، مشتری تجربه رضایت بخشی از بانک داشته وتمایل به ادامه ارتباط، افزایش تعداد دفعات ارتباط واستفاده از خدمات بانک را دارد.
دسته بندی | بیمه |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 2445 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 136 |
چکیده
در دنیای در حال تحول امروز، سازمان هایی می توانند در مسیر توسعه، حرکت رو به جلو و با شتابی داشته باشند که با ایجاد بسترهای لازم، منابع انسانی خود را به دانش و مهارت کارآفرینی تجهیز کنند تا با استفاده از این توانمندی ارزشمند، سایر منابع جامعه و سازمان را به سوی ایجاد ارزش و حصول رشد و توسعه، مدیریت و هدایت کنند.
هدف اصلی این پژوهش، انجام بررسی در خصوص رابطه میان مهارتهای کارآفرینانه و عملکرد مسئولان شرکت بیمه آسیا در استان خراسان رضوی می باشد. تحقیق حاضربه لحاظ هدف از نوع کاربردی و از حیث روش توصیفی و همبستگی است. جامعه آماری عبارت است از کلیه مسئولین نمایندگیها و شعب شرکت بیمه آسیا استان خراسان رضوی ، که تعداد کل آنها 250 نفر می باشد. شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای می باشد که طبق فرمول کوکران، نمونه آماری قابل استناد 152 نفر در نظر گرفته شد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته مهارتهای کارآفرینانه، طبق مدل آندرسون و دیگران (2006) و پرسشنامه استاندارد ارزیابی عملکرد هرسی و گلد اسمیت (1980) ، استفاده گردید. در بخش آمار استنباطی آزمون های کولوموگروف- اسمیرنف و آزمون معادلات ساختاری برای بررسی فرضیه ها بکارگرفته شد.
طی انجام این تحقیق، ضمن تایید تمامی فرضیه ها، دریافتیم که بین مهارتهای کارآفرینانه و عملکرد مسئولان شرکت بیمه آسیا استان خراسان رضوی رابطه معناداری وجود دارد .
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 11079 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 110 |
چکیده:
با توجه به نقشی که زعفران در اشتغال، معیشت و صادرات غیرنفتی دارد، بی توجهی به مسائل و مشکلات آن می تواند تولید و تجارت این محصول را با چالش هایی اساسی مواجه کند. لذا، تحقیق و بررسی پیرامون عواملی که فروش و صادرات محصولات کشاورزی را تحت تاثیر قرار می دهند، مهم و ضروری است. در این تحقیق سعی بر آن شده است تا، تاثیر ابعاد ارزشی نام تجاری از دیدگاه آکر، که شامل وفاداری به نام و نشان تجاری، آگاهی از نام و نشان تجاری، کیفیت درک شده، تداعی نام و نشان تجاری می شود، بر فروش زعفران مورد بررسی قرار گیرد. روش این پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی میباشد. جامعه آماری در این پژوهش، فروشندگان، تجار زعفران و فعالان این صنف در استان خراسان رضوی می باشد. که با روش نمونهگیری تصادفی ساده، 384 نفر، به عنوان نمونه انتخاب شدند. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمعآوری داده ها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از روش معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها حاکی از آن است که، هر چهار عامل وفاداری، آگاهی، کیفیت و تداعی نام تجاری، بر فروش و صادرات زعفران موثراند.